Branche oplossingen

Met onze speciale brancheoplossingen versoepelt u, uw werkprocessen en verlaagt u de kosten. Om u zo meer te kunnen focussen op de ontwikkelingen van uw bedrijf.

Zo wordt er onder andere gebruik gemaakt van MyQ. Een beheer- en beveiligingsapplicatie, speciaal bedoelt om vertrouwelijke gegevens te beschermen volgens geldende wet- en regelgeving. En daarnaast controle houdt over de printkosten.

Elke oplossing is uniek voor elke omgeving. En zal uitgebreid worden geformuleerd in overleg met u als klant. Betes biedt diverse oplossingen voor onder meer archiveren, scannen en digitaliseren tot beveiligde omgevingen. Elk op maat gemaakt voor de gewenste uitkomst.

document solutions branches betes

Oplossingen voor advocatuur en notariaat

Privacyregels worden steeds strikter. Uw cliënten vragen om flexibiliteit en transparantie. Uw medewerkers gebruiken steeds vaker tablets, smartphones of andere mobiele apparaten tijdens hun werk. Hierdoor kunnen zij onafhankelijk van tijd en plaats werken.

Om dit mogelijk te maken hebben we diverse hard- en software oplossingen die voorzien in uw behoefte. Zo kunt u denken aan:

Scannen naar oplossingen

Met KYOCERA scannen naar kan direct naar alle relevante bedrijfsapplicaties die gebruikt worden bij de bedrijfsvoering van advocaten- en notariskantoren zoals bijvoorbeeld FORTUNA, NEXTassyst, NEXTmatters, CClaw, BaseNet (digitaal dossierbeheer met de mogelijkheid tot integratie van de financiële administratie, agendabeheer en managementrapportages) of van Brug gescand worden volgens een vooraf vastgelegd proces. De informatie is daarmee direct beschikbaar in het gewenste bedrijfsinformatiesysteem voor iedere geautoriseerde medewerker van het advocaten- of notariskantoor.

Met deze scannen naar oplossing worden bedrijfsprocessen versneld, operationele kosten verlaagd en het risico op verloren of zoekgeraakte documenten sterk verminderd.

Scannervision

Met slechts enkele eenvoudige handelingen kan een medewerker alle documenten scannen, digitaliseren, bewerken, kenmerken, routeren en op de gewenste locatie in het juiste formaat opslaan.

Met ScannerVision werkt een advocaten- of notariskantoor efficiënter, met minder fouten en zonder dat intensieve training nodig is. De visie is eenvoud; traditionele documentprocesbeleid zijn vaak onnodig complex, foutgevoelig en niet te controleren. ScannerVision kan worden bediend vanaf het touchscreen van KYOCERA HyPAS multifunctionals of vanaf de pc met een desktop client.

MyQ

Een persoonlijke inlogcode of toegangskaart en MyQ zijn een groot pluspunt voor medewerkers. Dankzij Follow-Me Printing kunnen medewerkers hun afdrukken maken op de MFP van hun keuze. Hierdoor raken printopdrachten niet verloren, en hoeven medewerkers niet te wachten als een machine bezet is.

MyQ biedt bovendien een waterdichte beveiliging; gevoelige documenten komen niet meer in handen van onbevoegden. MyQ beschikt over de mogelijkheid om de hoeveelheid printopdrachten te monitoren en deze te verdelen over de meest geschikte machines. Wanneer tijdens een printopdracht één van de machines geen toner of papier meer heeft worden de resterende pagina’s automatisch naar een andere machine in de groep gestuurd. Zo kunnen zonder vertraging de gewenste akten worden afgedrukt en ter ondertekening aan de klant worden voorgelegd.

ICT Concept logo

Voor onze branchoplossingen binnen de Juridische sector werken we nauw samen met onze ICT partner ‘ICT Concept‘. Als onderdeel van de Lexxyn Groep hebben ze als geen ander de ervaring om complexe infrastructuren te implementeren.

 

Lexxyn groep logo

De Lexxyn Groep is een groep samenwerkende bedrijven die ICT diensten leveren binnen de juridische sector: de advocatuur, het notariaat en de deurwaarderspraktijk. De gebundelde ervaring van de partners maakt de Lexxyn Groep tot dé kennispartner voor kleine, middelgrote én grote ondernemingen in de juridische sector.

Lees meer
Architect en leverancier van FORTUNA en NEXTmatters, beide complete softwarepakketten voor de juridische praktijk. Met bijna 250 geautomatiseerde kantoren is FORTUNA de oplossing met de meeste gebruikers. Een pakket waarmee advocaten hun juridische, administratieve en financiële processen kunnen stroomlijnen. Zo biedt FORTUNA volledige integratie van boekhouding en dossiers, een module voor managementrapportages, een intelligente scanmodule gekoppeld aan digitale archivering, meertalige sjablonen en natuurlijk een naadloze koppeling met Outlook, Microsoft Office en andere externe applicaties.
Lees meer
Architect en leverancier van NEXTassyst, een compleet en toegankelijk softwarepakket voor notariskantoren van elk formaat. Functies als cliëntenbeheer, dossierbeheer, automatische productie van akten, formulieren en brieven, urenregistratie en financiële administratie zijn standaard. Daarnaast worden gegevens uit onder meer GBA, Kadaster en KvK geautomatiseerd ingelezen. Zo wordt een digitaal dossier gaandeweg het notariële proces nauwgezet opgebouwd.
Lees meer
Architect en leverancier van CClaw. Biedt advocaten een compleet softwarepakket, waarmee zij hun kantoor optimaal en efficiënt kunnen inrichten en daarmee klaar zijn voor de toekomst. CClaw is de sterke basis van het softwaresysteem voor effectief digitaal dossierbeheer. Inclusief de mogelijkheid tot volledige integratie van de financiële administratie.

Andere branche oplossingen:

Zorg

Artsen, verzorgenden maar ook patiënten maken steeds vaker gebruik van een smartphone of tablet met medische apps die meetgegevens genereren. Deze informatie moet geïntegreerd worden in bestaande zorgapplicaties maar dat moet natuurlijk wel veilig gebeuren.

MyQ

In ziekenhuizen werkt men vaak op verschillende plekken. Een persoonlijke inlogcode of toegangskaart en MyQ zijn een groot pluspunt voor medewerkers. Dankzij Follow-Me Printing kunnen medewerkers hun afdrukken maken op de MFP van hun keuze. Hierdoor raken printopdrachten niet verloren, en hoeven medewerkers niet te wachten als een machine bezet is.

MyQ biedt bovendien een waterdichte beveiliging; gevoelige documenten komen niet meer in handen van onbevoegden.

MyQ beschikt over de mogelijkheid om de hoeveelheid printopdrachten te monitoren en deze te verdelen over de meest geschikte machines. Wanneer tijdens een printopdracht één van de machines geen toner of papier meer heeft worden de resterende pagina’s automatisch naar een andere machine in de groep gestuurd. Zo kan een zorgverlener zonder vertraging de informatie aan de patiënt geven.

Scannen naar oplosing

Met een multifunctional; een printer, kopieermachine en scanner ineen, is er maar één loket waar papieren informatie de bedrijfsinformatiesystemen van een ziekenhuis, verpleeg- of verzorgingshuizen, apotheek of huisartsenpraktijk in en uit gaat. Bovendien wordt digitale informatie via e-mail of andere applicaties beschikbaar gesteld en steeds vaker gelezen op computers, laptops en smartphones zonder afgedrukt te worden. Dat is direct de eerste kostenbesparing, er hoeven minder machines aangeschaft, beheerd en onderhouden te worden.

Gescande informatie moet natuurlijk later opvraagbaar en doorzoekbaar zijn. Bovendien moet deze data op de juiste locatie opgeslagen worden zodat alle betrokken zorgverleners deze weer eenvoudig kunnen terugvinden. En natuurlijk moet er nieuwe informatie kunnen worden toegevoegd.

Met KYOCERA scannen naar kan direct naar zakelijke bedrijfsapplicaties zoals bijvoorbeeld ResidentWeb ECD (een onlinesysteem voor het registreren en declareren van zorg en dienstverlening) en UNIT4 Cura (een zorginformatiesysteem voor verpleeg- en verzorgingshuizen) worden gescand volgens een vooraf vastgelegd proces. De informatie is daarmee direct beschikbaar voor iedere geautoriseerde medewerker binnen de zorginstelling.

Automotive

De digitalisering van én in de auto maakt u van dichtbij mee. Maar hoe staat het met de digitalisering van uw bedrijfsprocessen? Door uw bedrijfsprocessen onder de loep te nemen en te digitaliseren kunt u uw operationele kosten flink terugdringen en veel efficiënter werken. Onze ervaring is dat ook de motivatie van medewerkers aanzienlijk verhoogd wordt.

AutoStore en koppeling met Autoline / GIDS

Met AutoStore kunnen documenten zoals offertes en facturen snel en efficiënt worden ingescand en in bijvoorbeeld GIDS en Autoline, veelgebruikte dealermanagementsystemen in de automotivebranche geplaatst worden op een vooraf bepaalde plaats. Het ontlast medewerkers van administratieve taken, zodat zij de handen vrij hebben om auto’s te verkopen.

AutoStore kan omgaan met documenten die afkomstig zijn van vele bronnen, zoals KYOCERA multifunctionals, e-mails, PC-desktops, scanners of gedeelde netwerkschijven.

AutoStore sorteert en verwerkt informatie met gebruik van optische karakterherkenning (OCR) en haalt op deze wijze tekstgegevens uit papieren documenten. De software kan kop- en voetteksten lezen, evenals datums of btw-gegevens. Bovendien kan de software zo worden geprogrammeerd dat gehele facturen en andere bedrijfsformulieren worden herkend. Gegevens als onderdelennummers, beschrijvingen, prijzen en andere elementen worden snel en foutloos verwerkt. Al deze gegevens kunnen worden opgeslagen in elk gewenst standaardformaat, zoals MS Word en doorzoekbare Adobe PDF-bestanden en/of worden doorgestuurd naar het Autoline of GIDS DMS-systeem.

KYOeasyprint - slimme printoplossing

Door schaalvergroting voeren dealerbedrijven steeds vaker meerdere merken. Om briefpapier van al deze merken op voorraad te houden is een grote kostenpost en vraagt om dure opslagruimte. Met een slimme documentoplossing printen uw medewerkers een offerte met het juiste logo in één keer op blanco briefpapier. Dat is een stuk eenvoudiger, scheelt tijd en veel geld.